اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن به ایام شهادت سالار شهیدان، تقاضا برای سفر به کربلا به طور چشمگیری افزایش یافته است. در ایام اوج سفرهای زیارتی، آژانس ها و کاروان های بسیاری تورهای کربلا و نجف را برگزار می کنند اما راه های دیگری نیز برای سفر به کربلا وجود دارد. برای سفر به عراق مراحل خاصی باید طی شود که حتما قبل از عزیمت باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

روادید عراق

اولین گام برای سفر به کشور عراق، اخذ ویزا از سفارت عراق در تهران است. این ویزاها به دو صورت انفرادی و یا گروهی برای تورها و کاروان ها صادر می شوند. صدور ویزای گروهی مراحل پیچیده تری دارد. در این روش مسئول کاروان باید با مراجعه به کارگزاری امور زیارتی تهران به همراه مجوز اخذ ویزای گروهی، مدارک شناسایی و پاسپورت تمام مسافران درخواست خود را ثبت کند. در صورت سفر به کربلا با ویزای گروهی، هیچ یک از مسافران اجازه ورود و خروج انفرادی از کشور را نخواهند داشت.

پرداخت عوارض خروج از کشور

پیش از حرکت، حتما مبلغ 125000 ریال برای سفر زمینی و 375000 ریال برای سفر هوایی به کربلا به حساب اداره کل امور مالیاتی بابت عوارض خروج از کشور پرداخت کنید و فیش واریزی آن را هنگام خروج از مرز به همراه داشته باشید.

راه های سفر زمینی به کربلا

سفر زمینی کربلا به دو روش اتوبوس و خودرو امکان پذیر می باشد. کاروان های زیارتی معمولا با اجاره اتوبوس، حمل و نقل مسافران خود را تامین می کنند. اگر تمایل به سفر انفرادی و خارج از تور و کاروان دارید، می توانید با رزرو بلیط اتوبوس و یا اجاره خودرو به کربلا سفر کنید. سایت های بسیاری امکان رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس و یا اجاره خودرو آنلاین را ارائه می دهند. در صورتی که امکان رانندگی طولانی مدت برای شما وجود ندارد، می توانید با اجاره خودرو با راننده به کربلا سفر کنید. یکی از مزایای سفر با خودروی اجاره ای، عدم نیاز به تاکسی و ترنسفر در شهر مقصد است.

منابع:

https://creativemornings.com/individuals/helendaniel?preview=1

http://www.cplusplus.com/user/Emijames/

https://www.bloglovin.com/@isabelfox1

https://www.sparknotes.com/account/kimfrank123

https://www.bonanza.com/users/34667537/profile

https://www.intensedebate.com/people/Janehead123

http://main.icetheme.com/forum/profile/60590-sarahjones

https://www.ideafit.com/user/2084222

http://jameshenry.brandyourself.com/

https://letterboxd.com/danielKevins/

https://www.freelancersunion.org/members/account/emily-james/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی