اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

اجاره خودروهای تشریفاتی

این بخش از خدمات مناسب برای ملاقات های ویژه، اجلاس، کنفرانس ها، همایش ها و استقبال از مهمانان VIP می باشد. خودورهای تشریفاتی معمولا با راننده های آموزش دیده و آراسته اجاره داده می شوند. ناوگانی از خودروها و ون های VIP بسته به سلیقه مشتری قابل انتخاب می باشد. سرویس های تشریفاتی در حداقل 10 ساعت کاری اجاره می شوند و 20 درصد مبلغ فاکتور پیش از سرویس دهی دریافت می گردد.

اجاره ماشین عروس

زوج های جوان بسیاری وجود دارند که به هر دلیلی برای برگزاری مراسم عروسی, دسترسی به ماشین عروس آبرومند ندارند. اجاره ماشین عروس گزینه مقرون به صرفه ای برای عروس و داماد ها می باشد. به راحتی می توانید ماشین عروس مورد علاقه ی خود را برای یک شب اجاره کنید و از خدمات گل آرایی ماشین عروس نیز بهره مند شوید. ماشین عروس به دو صورت با راننده و بدون راننده اجاره داده می شود.

اجاره ون و اتوبوس

این خدمات کاربردهای بسیار گسترده ای دارند. بخش اعظم متقاضیان اجاره اتوبوس و ون را مدارس و اداره جات تشکیل می دهند.

همچنین اجاره خودروهای گروهی برای سفرهای جاده ای دسته جمعی، رفت و آمد مراسم های سوگواری، سرویس تیم های ورزشی و ... کاربرد دارد. اجاره اتوبوس و یا ون با راننده صورت می گیرد.

اجاره خودرو بدون راننده

بسیاری از افراد در شرایطی قرار می گیرند که به هر دلیلی نیاز به یک خودروی موقتی دارند. بسته به نیاز، خودروهای لوکس و یا اقتصادی قابل اجاره کردن می باشند. برای اجاره خودرو بدون راننده حتما مدارک مورد نیاز برای قرارداد را بررسی کنید. سهل انگاری در این موضوع می تواند برای شما گران تمام شود.

برگزاری تورهای ایرانگردی

برخی از شرکت های اجاره خودرو، اقدام به برگزاری تورهای زمینی داخلی برای گردشگران می کنند. این تورها دارای تورلیدر حرفه ای و مسلط به زبان های خارجی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه ها مراجعه کنید.

منابع:

https://www.codecademy.com/elenaanderson

https://seekingalpha.com/user/49731730/comments

https://speakerdeck.com/elenaaa

https://peatix.com/user/3810215/view

https://www.provenexpert.com/saadatrent/?mode=preview

https://www.spreaker.com/user/dianam

https://www.producthunt.com/@kimthomas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی