اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تقریبا تمامی عروس و دامادها با سلیقه های مختلف در سراسر دنیا، برای مراسم عروسی تزئین خاص خود را برای ماشین انتخاب می کنند. این موضوع در همه جای دنیا جا افتاده که ماشین عروس باید جلوه ای ویژه و تزئین داشته باشد. این سنت جهانی به روش های مختلفی اجرا می شود. سواری عروس و داماد چه کالسکه باشد، چه ماشین و یا حتی قایق، تزئین خاص خود را دارد.

در کشورمان ایران نیز این سنت از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و در مراحل تکاپو برای مراسم عروسی، تدارکات لازم برای ماشین عروس و تزئین آن نیز انجام می گردد. خانواده های تجمل گرا، حتی در این مورد نیز بدون در نظر گرفتن هزینه، یک ماشین عروس سوپر لاکچری با تزئینات سنگین تدارک می بینند. خانواده های ساده پسند بسیاری هم وجود دارند که مخالف تزئینات بیش از حد ماشین عروس هستند و ایده های ساده تری را به کار می گیرند.

روش های متنوعی برای تزئین ماشین عروس در سراسر دنیا وجود دارد. از گل آرایی گرفته تا تزئین با بادکنک، تور و ... اما در میان این روش ها، گل آرایی ماشین عروس از بیشترین محبوبیت برخوردار است. بوتیک های گل آرایی معمولا پکیج های ویژه ای به عروس و دامادها ارائه می دهند که دسته گل عروس، گل روی سینه داماد، تاج گل و دستبند گل برای ساقدوش های عروس و ... را شامل می شود.

نکات ریزی در گل آرایی ماشین عروس وجود دارد که رعایت آن ها تا حد زیادی در نتیجه ی حاصل تاثیر گذار است. اکثر افراد نسبت به این نکات بی توجه هستند:

·         اگر مراسم عروسی تان در فصل تابستان برگزار می شود، گل آرایی روش مناسبی برای تزئین ماشین عروس نیست. چرا که گرمای هوا در مدت کوتاهی موجب پژمرده شدن گل ها و از بین رفتن زیبایی ماشین می شود. سعی کنید هزینه خود را برای روش های جایگزین مانند تزئین با تور یا بادکنک و ... اختصاص دهید.

·         در صورت برگزاری مراسم در فصل پاییز یا زمستان، حتما از چند روز قبل از وضعیت هواشناسی آن روز آگاهی پیدا کنید تا هرگونه بارندگی خسارتی به گل آرایی ماشین عروس وارد نکند.

·         انتخاب رنگ گل ها بسیار مهم است. رنگ گل بهتر است با رنگ ماشین تضاد داشته باشد. برای ماشین هایی با رنگ روشن، گل های رنگی و برای برای ماشین هایی با رنگ تیره از گل های روشن استفاده کنید. سایز گل ها نیز در جلوه ی ماشین عروس بسیار موثر است. انتخاب گل های درشت باعث جلوه ی بیشتر می شوند.

·         جهت تزئین و گل آرایی ماشین عروس بهتر است گل های درشت سفارش دهید تا جلوه بیشتری داشته باشند. گل های کوچک مانند گل های صحرا و یا علف سبز نیز جلوه می کنند.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی