اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

اجاره خودرو، صنفی است که این روزها شرکت های بسیاری در آن فعالیت می کنند اما برای بسیاری کاربرد دقیق آن مبهم است. شاید با شنیدن کلمه اجاره خودرو، اولین چیزی که در ذهن مخاطبان تداعی می شود، آژانس های اتومبیل کرایه باشد و بسیاری از خدمات متنوعی که این شرکت ها ارائه می دهند اطلاع ندارند. اجاره خودرو با راننده تنها بخش کوچکی از خدماتی است که این مجموعه ها ارائه می دهند. شرکت های کرایه خودرو، ناوگان کاملی از انواع ماشین های لوکس تشریفاتی و همچنین خودروهای اقتصادی را دارا هستند. تیم کاملی از رانندگان حرفه ای، آموزش دیده و گزینش شده از دیگر مزایای این شرکت ها می باشد.

مهم ترین خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند:

اجاره ماشین عروس

یکی از دغدغه های زوج های جوان در آستانه عروسی، ماشین عروس می باشد. اجاره ماشین عروس، گزینه مناسبی است که این شرکت ها در اختیار زوج ها قرار می دهند. عروس  و داماد می توانند خودروی لوکس مورد علاقه خود را در بازه زمانی مشخص، اجاره کنند. گل آرایی ماشین عروس و در اختیار قرار دادن راننده ی ماشین عروس، دیگر آفر هایی هستند که شرکت های کرایه ماشین، در پکیج های عروسی ارائه می دهند.

سرویس مدارس، دانشگاه ها و اداره جات

ارگان های اداری و آموزشی می توانند از خدمات اجاره اتوبوس، خودرو و یا ون با راننده جهت ایاب ذهاب پرسنل و یا دانش آموزان بهره گیرند. برای این کار قراردادی بین طرفین بسته می شود که هر دو طرف ملزم به رعایت بندهای آن هستند.

اجاره ماشین برای سفرهای بین شهری

یکی از خدمات کرایه خودرو که بسیاری از عموم از آن بی خبر هستند، اجاره انواع وسائل نقلیه برای سفرهای بین شهری می باشد. انواع خودرو، ون و اتوبوس می تواند با راننده و یا بدون راننده کرایه شود. برای افرادی که به هر دلیلی دسترسی به وسیله شخصی ندارند و یا مشکل رانندگی دارند، این گزینه بسیار خوبی است تا یک سفر زمینی راحت و لذت بخش را تجربه کنند.

اجاره خودروی تشریفاتی برای شرکت در همایش ها، سمینارها و یا جلسات مهم کاری

نهادهای اداری می توانند از این آفر برای حضور در کنفرانس ها و جلسات کاری تشریفاتی علی الخصوص جلسات بین المللی استفاده کنند. لوکس ترین خودروها با تشریفات کامل و راننده های آموزش دیده با اونیفرم در این پکیج ارائه داده می شود.

برگزاری تورهای درون شهری و بین شهری زمینی

مجموعه های اجاره خودرو، خدمات متنوعی را در زمینه گردشگری ارائه میدهند. گردشگران داخلی و خارجی می توانند از خدمات انواع تورهای تهرانگردی و ایرانگردی این شرکت ها استفاده کنند. تمامی تورها دارای لیدر حرفه ای، بازدیدهای برنامه ریزی شده و وسائل نقلیه مجهز است.

منابع مرتبط:

http://hampayan.rozblog.com/User/saadatrent

http://forum.moorcheha.net/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1375

https://www.tarfandestan.com/forum/member589737.html?seltab=aboutme#aboutme

http://progforum.ir/members/saadatrent.7733/

http://forum.mspsoft.com/members/saadatrent.html

http://www.iran-eng.ir/member.php/946720-saadatrent

http://forum.shopkeeper.ir/member.php?u=45328

http://forum.gamefa.com/User-saadatrent1

https://www.yekta-core.ir/members/saadatrent.html

http://www.support-wp.ir/members/saadatrent/

  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • محمد صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی