اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

اجاره خودرو

اجاره خودرو|اجاره ماشین

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در میان روزمرگی ها و دغدغه ها، فرصتی برای یک سفر کوتاه باعث می شود تا بتوان لحظاتی را دور از شلوغی ها سپری کرد. هر کس برنامه ای برای خود می ریزد. اما انتخاب یک مقصد جدید و ماجراجویانه باعث می شود تا لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنید. منطقه شمالی کشور ایران یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی فصل تابستان می باشد و به دلیل نزدیکی به پایتخت می توان در قالب سفر یکروزه از این مناطق بازدید کرد. مسافران علاقه خاصی به این خطه نشان می دهند چرا که در آن می توانند هم از تماشای دریا و سواحلش لذت ببرند و هم جنگل هایی انبوه و سرسبز را از نظر بگذرانند.

 نمک آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در شمال کشور ایران و در نزدیکی پایتخت است و سفر به آن آنقدر مفرح و جذاب است که حسابی روحیه تان را تازه کند.

این شهرک توریستی دارای شرایط اقلیمی مناسب و مناظر طبیعی زیبا همراه با امکانات تفریحی بی نظیر مانند دو خط تله کابین، سورتمه سواری، امکانات پذیرایی نظیر رستوران، فست فود و کافی شاپ، تفرجگاه‌های ساحلی ماسه‌ای، دریاچه زیبای لاک پشت‌ها، شهر بازی، باشگاه تیر اندازی، پرواز تفریحی ،آموزش با هواپیما و هلی کوپتر می‌باشد.

وجود پارک های جنگلی بنفشه و شمشاد در قسمت شمالی شهرک نمک آبرود با وسعت تقریبی 200 هکتار مناظر فوق العاده ای را در این قسمت از اراضی به وجود آورده است . علاوه بر این در جنوب این اراضی دامنه کوه مدوبن به صورت جنگلی فشرده و با جاذبه های بصری فوق العاده واقع شده است .

بسیاری از مسافرانی که از این منطقه بازدید می کنند، پایتخت نشینان و یا توریست هایی هستند که از تهران به مقصد شمال ایران حرکت می کنند. به دلیل نزدیکی نمک آبرود به تهران، شرکت های زیادی تورهای یکروزه به نمک آبرود را ارائه می دهند. شرکت های گردشگری و شرکت های اجاره خودرو ارائه دهنده این خدمات توریستی هستند. کسانی که تمایل چندانی به سفر دسته جمعی ندارند می توانند با اجاره خودرو با راننده به این مناطق سفر کنند.

http://forum.3dnews.ru/member.php?u=130847

http://bbs.huiontablet.com/space-uid-365114.html

http://bbs.5lian.cn/home.php?mod=space&uid=167573&do=profile&from=space

http://www.blackberryfans.com/space-uid-182749.html

http://bbs.guiwang.org/home.php?mod=space&uid=11782

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • محمد صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی